Klacht?

Nutricia streeft naar productie met zo min mogelijk hinder voor de omgeving. Toch kan het voorkomen dat ons productieproces niet verloopt zoals het zou moeten. Heeft u hinder ondervonden? Dan kunt u dit aan ons melden door gebruik te maken van het klachtenformulier op deze pagina.

Gebruik het formulier alleen voor klachten voor de productielocatie (fabriek) Zoetermeer. Voor klachten die zijn gerelateerd aan onze eindproducten, bezoekt u de site www.nutriciavoorjou.nl. Ook treft u onze contactgegevens op de productverpakking aan.

Reageer direct!

Hoort u een hard geluid dat u normaal niet hoort, dan kunt u 24/7 ook de Security desk bellen zodat wij direct kunnen proberen het geluid te stoppen. Belt u direct, dan kunnen we gerichter zoeken naar de oorzaak. Het telefoonnummer is 079 – 353 9555.

Klachtenformulier

* Het staat u vrij om anoniem een klacht in te dienen, dat wil zeggen u hoeft uw naam en telefoonnummer alsmede uw e-mail adres niet in te vullen. Echter indien u deze gegevens niet invult, kunnen wij u geen informatie verstrekken over de afhandeling van uw klacht.

Algemene informatie locatie van de klacht